perjantai 14. syyskuuta 2018

Vähän minusta

Perustin tämän blogin rakkaudesta muotia ja kauniita asioita kohtaan. Tällä hetkellä olen opiskelemassa oman yrityksen perustamista.
Olen suorittanut aiemmin Stylistin tutkinnon Myynnin ammattitutkinnon ohessa, sekä Maskeeraajan tutkinnon, joten kauneus ja tyyli on minulle hyvin lähellä sydäntä. Luonnollisesti siis tuleva yritys tulee keskittymään stylistin ja personal shopperin (mikäköhän olisi tälle hyvä suomennos..? ) palveluihin.
Oma tyylini on luonnollisesti kulkenut monen mutkan kautta. On ollut enemmän hippivaikutteita nuorempana, ja olen pitänyt hyvin paljastavistakin vaatteista ja pitänyt niitä herättääkseni mielipiteitä ja pakko myöntää että välillä pahennustakin. :D

Jossain vaiheessa laiskistuin pukeutumisessa ja aloin menemään siitä mistä aita on matalin. Kiloja oli tullut lisää joten vanhat vaatteet jäivät liikaa pieniksi. Vähitellen vaatekaappini alkoi täyttyä mukavista vaatteista eli legginseistä, topeista ja muusta mikä oli helppo vain heittää päälle sen kummempia miettimättä. Työkään ei vaatinut silloin sen ihmeempää pukeutumista.

En siis edelleenkään pidä legginsejä ja mukavuudenhaluista pukeutumista mitenkään huonona asiana, olen vain huomannut itsessäni että minun on kovin helppo vajota siihen mukavuuteen kokonaan ja silloin menee hirveän paljon ihanaa muuta muotia ohitse ja tyyli jämähtää.

Mitkä asiat sitten ovat tärkeitä minun tyylissäni?
Rakastan naisellisia asioita, ja tunnen oloni alastomaksi jos menen ulos ilman käsilaukkua. Meikki ja hiusten laitto on tapa jota harrastan vaikken välttämättä edes menisi ulos koko päivänä. Vaikka olenkin käynyt tuon rennomman vaiheen tyylissäni niin kaksi asiaa ainakin on pysynyt niistä huolimatta, pinkki lempivärini ja hameet. Olen yhdistänyt lyhyemmät hameet talvisin mustiin legginseihin ja kesästä nautin ihan vain hameiden ja mekkojen kanssa. Pinkki väri on ollut jo lapsesta asti lempivärini ja onneksi kun omat värit on Kirkasta Kevättä niin ihanat kirkkaat värit kuuluvat juuri siihen väriryhmäänkin.

En omista autoa tai edes korttia joten kävelen kaikkialle. Olen nyt asunut varmaan puolisentoista vuotta Salossa enkä ole vielä ehtinyt edes paikallisia bussejakaan kokeilla. Joten kengissä on tärkeää että korot kestävät pitkiäkin matkoja. Ja ovat mukavat jaloissa.


Olen myös korusuunnittelija ja jo pienestä tytöstä asti ollut ihastunut kimaltaviin asioihin. Koruissa käytän metalleina (itselleni) kultaa ja ruusukultaa. 

Joten siinä vähän perustietoja minusta ja tyylistäni. Mitkä asiat omassa tyylissäsi tekee siitä sinunlaisesi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Värit jotka vanhentaa?

 Törmäsin netin selailussa artikkeliin väreistä jotka vanhentaa. Artikkelissa mainittiin stylistien paljastaneen 5 väriä jotka muka vanhenta...